Despre Aplicatie

Aplicatia MemoX VP a fost conceputa pentru a usura activitatea persoanelor care activeaza in domeniul financiar contabil si nu numai. Scopul acesteia este ca sa reduca timpul petrecut pe site-urile institutiilor publice pentru verificarea clientilor si furnizorilor unei organizatii in vederea obtinerii de informatii cu privire la: datele de identificare, status (activ/inactiv, insolventa), inregistrarea TVA / TVAI, cod VIES. Cum in practica pot interveni destul de frecvent modificari ale datelor agentilor economici, un astfel de instrument reprezinta o necesitate.

In acest scop oferim organizatiilor posibilitatea de a-si verifica in timp real si cu o economie de timp considerabila intreaga baza de date de clienti si furnizori cu care acestea colaboreaza.

Sursele de date utilizate sunt: Ministerul de Finante (MF), Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF), Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) si Baze de date proprii. Se verifica datele inregistrate la Ministerul de Finante (datele de identificare, TVA, TVAI), in Registrul contribuabililor inactivi/reactivati, in Registrul persoanelor impozabile care aplica sistemul de TVA la incasare, Buletinul Insolventei, iar pentru partenerii externi se valideaza numarul de inregistrare pentru TVA-VIES.